Офісні дивани та супутні предмети для меблювання приймальних залів та кабінетів
В прийомних залах банків та державних установ у пік відвідування може одночасно перебувати відразу кілька десятків осіб, які чекають своєї черги для отримання консультацій або будь-яких послуг. Організація, що піклується про солідний імідж, завжди прагне з максимальною зручністю розмістити своїх клієнтів, щоб вони не пішли до конкурентів через поганий сервіс або не поскаржилися журналістам на недбайливих чиновників перед черговими виборами депутатів. Проводити кілька годин очікування стоячи дуже втомливо, особливо для людей похилого віку, тому для меблювання прийомних останнім часом стали дуже широко застосовуватися офісні дивани, кожен з яких дозволяє з відносним комфортом розміститися двом-трьом людям.
Коли один із відвідувачів дочекавшись своєї черги встає, його місце займає наступний, і так протягом дня одним предметом може скористатися сотня людей. Цей вічний рух створює на них підвищене навантаження, тому для виготовлення офісних диванів застосовуються виключно міцні та зносостійкі матеріали. Серед них можна перерахувати такі:
Для складання короба рами використовується міцна деревина як хвойних, так і листяних порід, що надійно утримує всередині скріплюючі окремі елементи шипи або шурупи. Також для цих цілей у деяких моделях використовується багатошарова фанера, яку при необхідності можна зігнути на спеціальних верстатах до геометричної форми, що вимагається за дизайнерськими задумами.
Ніжки, що спираються на підлогу, в даний час найчастіше виготовляють з порожнього сталевого профілю, так як він сам по собі стійкий до згинання, а крім того дозволяє витримати жорсткі і міцні з'єднання окремих деталей за допомогою автоматичного електродугового зварювання. У деяких випадках поки що застосовують і традиційні для минулого століття березові чи дубові, а також литі з дюралюмінію ніжки, проте, за прогнозами фахівців, вони врешті-решт будуть витіснені з виробництва виробів бюджетної ніші для користування широким колом людей.
Спинки і сидіння зазвичай мають однакову конструкцію і товщину і найчастіше як амортизуючий елемент в них присутні відрізки поролонового листа з різним ступенем пружності. Популярні в домашніх м'яких меблях пружинні зборки в громадських місцях практично не застосовуються, оскільки різко знижують антивандальні властивості виробів, вкрай необхідні за умови відсутності дбайливого ставлення до чужого майна у різношерстої за складом компанії присутніх.
Офісні дивани максимально спрощені по конструкції, складаються з небагатьох деталей, але не дивлячись на скромність цілком пристойно виглядають в інтер'єрі навіть без приставлення до стіни, так як ззаду мають таку ж оббивку з тканини або шкірозамінника як і передня частина сидіння і спинки. Також для них характерна наявність високого просвіту для прибирання приміщень для підтримки чистоти кожного робочого дня. Крім прийому клієнтів вони використовуються в кабінетах керівників для проведення нарад та планерок, а якщо там є столи для переговорів, то такі посадкові місця можуть бути запропоновані діловим партнерам у моменти укладання угод.
Офісні предмети меблів для персоналу
Якщо офісні дивани найчастіше призначені для користування клієнтами, то персоналу знадобиться для роботи інше меблювання. Опишемо докладніше дві найзатребуваніші при облаштуванні робочих місць службовців групи товарів.
Офісні столи
Прості по конструкції, скромні на вигляд і недорогі офісні столи є найкращим вибором для комплектації призначених для діяльності персоналу відсіків у залі чи окремих кабінетів. Головною їхньою деталлю є горизонтальна стільниця з меблевої плити або МДФ, на якій розміщується монітор комп'ютера, клавіатура та миша. Якщо обробка даних ведеться за застарілими технологіями через паперовий документообіг, то в комплекті не завадять полиці та висувні ящики для складання папок та канцелярського приладдя.
Офісні крісла
До столів обов'язково знадобляться офісні крісла, Зручність яких багато в чому визначає працездатність службовця протягом дня. Якщо в них виявиться некомфортно працювати, то втома, що швидко накопичується, обов'язково виллється в зниження ритму проведених операцій, що негативно позначиться на продуктивності праці. Вдумливий адміністратор повинен завчасно подбати про підбір, що дозволяє отримати максимальну віддачу від персоналу та клієнтури меблів, при цьому не забуваючи про дотримання розумного балансу між вартістю та зовнішнім виглядом.
Написати коментар